„Myslím si, že porážka nás nakopla a ukázala, co děláme špatně," vrací se střelec první trefy Pavel Kuna

23.05.2014 21:15

V nedělním zápase s Kadaní si PAVEL KUNA připsal premiérový start v barvách Wolves Chomutov. A start to byl z jeho strany povedený, neboť se v první třetině dokázal prosadit, když využil předcházející střely další nové tváře u Wolves, Martina Bělouška. „Je to opravdu skvělý začátek, přesně takhle jsem si přál začít a povedlo se. Měl jsem opravdu velkou radost,“ říká s několika denním odstupem útočník, který nosí na svém dresu číslo 25.



1) V neděli jsi hrál poprvé za Wolves. Jaké z toho máš pocity?

„Ze zápasu mám dobrý pocit, i když jsme nevyhráli, nebyli jsme horším týmem, soupeř lépe využil své šance, což rozhodlo.“

2) Určitě je skvělé začít hned vstřeleným gólem…

„Je to opravdu skvělé. Přesně takhle jsem si přál začít a povedlo se. Měl jsem opravdu velkou radost.“

3) Dokážeš zpětně tu situaci popsat?

„Dokážu, moc dobře. Utekli jsme 2 na 1, Martin (Běloušek – pozn. aut.) vystřelil a od gólmana se míček odrazil ke mně. No a já to měl buď a nebo. Naštěstí jsem míček trefil přesně mezi betony, takže to dopadlo dobře.“

4) Co myslíš, že bylo příčinou nedělní prohry s Kadaní?

„Určitě druhá třetina. Dali jsme góla na 2:0, ale potom přišel gól z přesilovky a ten soupeře nabudil. Z dalších tří přesilovek nám tam pak šoupl další tři góly, takže asi tady byl podle mě zlom utkání.“


5) Mohl jsi nedávno zamířit do dorostu Penta Most, ale nestalo se. Jak to?

„Tak můj důvod byl, že bych to měl časově náročné, jelikož v Pentu si tam kluci dávají závazky, mají velké cíle a já to hraju, protože mě to baví a mám to jako koníčka.“

6) Jaká je podle tebe nálada ve vlčí kabině?

„Čekal jsem, že po zápase s Kadaní trošku klesne, ale právě si myslím, že nás ta porážka nakopla a ukázala, co děláme špatně. Morálka je myslím na slušné úrovni.“

7) Co vzkazuješ fanouškům a i svým spoluhráčům z kabiny?

„Spoluhráčům bych vzkázal, ať poslouchají Volhyho, protože nás někam posune, a ať makají na 100%. A fanouškům, ať nás chodí podpořit, protože příště to vyhrajeme!“